Zasady sprzedaży internetowej
Produkty sprzedawane w e-sklepie są cenami detalicznymi brutto. W e-sklepie są trzy grupy klientów:
a) Klient niezarejestrowany (gość) – kupuje po cenach podanych bez rabatu, ale przy większym zakupie, istnieje możliwość otrzymania rabatu jednorazowego, oczywiście po wcześniejszym uzgodnieniem z pracownikiem sklepu.
b) Klient zarejestrowany – klient zakładając konto otrzymuje na pierwsze zakupy 2 % rabatu oraz przystępuje do programu lojalnościowego, w którym zbiera punkty za zakupy.
Po uzyskaniu określonej liczby punktów, klient zdobywa stały rabat, na poziomie:
Punty | Poziom rabatu |
30 – 50 pkt | 3 % |
50 – 100 pkt | 5 % |
100 – 150 pkt | 7 % |
powyżej 150 pkt | 10 % |
Ponadto klient otrzymuje punkty ekstra za:
– za każdą wystawioną opinię – 10 pkt
– za zapisanie się do newslettera – 15 pkt
c) Klient hurtowy – Klient, który może zarejestrować się jako firma instalatorska. Administrator sklepu, po weryfikacji danych firmy, zmienia status klienta na hurtowy i od tej chwili klient kupuje po cenach hurtowych. Przy większym zamówieniu istnieje możliwość uzyskanie dodatkowego, jednorazowego rabatu negocjowanego indywidualnie.
Zamawiając towar w e-sklepie za kwotę powyżej 300,00 zł, koszt wysyłki pokrywa sprzedawca.
Zasady sprzedaży hurtowej
Każda z firm ma corocznie przyporządkowany stały rabat od ceny hurtowej w wysokości od 2 do 8 procent, uzależniony od wielkości uzyskanych w roku poprzednim obrotów w kwocie brutto. Wielkość progów do wglądu w siedzibie firmy. Każda firma typu hurtownia elektryczna ma stały, dodatkowy rabat na poziomie 10%. Sprzedaż urządzeń cyfrowych typu Laskomex, Elfon odbywa się ze stałym rabatem od cen katalogowych producentów na poziomie 15%.
Zasady sprzedaży detalicznej
Jednorazowy zakup premiowany jest rabatem uzależnionym od wielkości zakupu wg zasady:
Wartość zakupu | Rabat |
100,00 – 300,00 zł | 2 % |
300,00 – 500,00 zł | 4 % |
500,00 – 1000,00 zł | 6 % |
Powyżej 1000,00 zł | 8 % |